ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

  1. BEVEZETÉS

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.scom.hu weboldalon (a továbbiakban: honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

  1. A SZOLGÁLTATÓ

Név: CovidMed Hungary Kft.

Székhely: 1113 Budapest, Bocskai út 52-54 fszt.1.

Levelezési cím: 1113 Budapest, Bocskai út 52-54 fszt.1.

Képviselő neve: CovidMed Hungary Kft.

Cégjegyzékszám: 01-09-372667

Bejegyző Bíróság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Adószám: 28757155-2-43

Közösségiadószám: HU28757155
Számlavezetőpénzintézet: OTP Bank
Számlaszám: 11711106-20005227-00000000

E-mail cím: rendeles@covidmedkft.hu; covidmedkft@covidmedkft.hu

Telefonszám: +36 20 316 9086

  1. A HONLAPON FOLYTATOTT TEVÉKENYSÉG

Jelen honlapon a Szolgáltató 3 rétegű egyszer használatos szájmaszk kis-és nagykereskedelmét folytatja.

A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk a valóságtól eltérhetnek.

A megjelenített termékek weboldalon, e-mail címen keresztül rendelhetőek meg.

A termékek árai a házhoz-szállítás költségét nem tartalmazzák.

 Áraink nettó árak, az ÁFA-t nem tartalmazzák.

  1. FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

4.1. Felelősség

 A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.

A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.

 4.2. Szerzői jogok

A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb.) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!

  1. A HONLAPON TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS

5.1. Megrendelés folyamata

A honlap termékbemutatási lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. Az Akciós termékek kategóriában az áruházban vásárolható összes akciós termék megtalálható. Minden terméknél külön-külön szerepel az akció kezdeti és lejárati dátuma, vagy a kezdeti dátum és a készlet erejéig megjelölés.

A kategória nevére kattintva a benne szereplő termékek listája látható. Ha az adott kategóriában levő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek felett és alatt levő számok segítségével lehet lapozni. A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére kattintva érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról.

A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan lista szerűén jelennek meg.

 5.2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Felhasználó nem kapja ezt meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

5.3. A szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre.

5.4. A szerződés iktatása

A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

A Szolgáltató nem veti alá magát semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek.

5.5. Számla

A Szolgáltató papíralapú számlát állít ki, ami a megrendelt tételek csomagolásával egyidőben kerül kiküldésre a Felhasználó által megadott e-mail címre.

Tévesen, hibásan megadott e-mail cím esetén a számla nem megfelelő kézbesítéséért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Ha a Felhasználó egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, akkor külön kell azokat megrendelnie vagy jelezze írásban a Szolgáltató felé.

5.6. Fizetés

5.6.1. Előre utalás

Előre utalás esetén, visszaigazoló e-mailben található megrendelés számot az átutalás közlemény rovatban pontosan feltüntetni szíveskedjen. Amennyiben az itt szereplő adatokat nem tudjuk egyértelműen azonosítani, az átutalást nem tudjuk teljesítettnek tekinteni. A teljes vételár beérkezéséig nem áll módunkban a terméket, termékeket postázni.

5.6.2.Utánvét

Utánvétes fizetési mód esetén a megrendelt termékek vételárát készpénzben a futárnak kell megfizetni.

5.6.3. Készpénzzel a helyszínen

Személyes átvétel esetén van lehetősége készpénzben fizetni a helyszínen.

5.7. Átvételi lehetőségek, Szállítás

5.7.1 Személyes Átvétel

Előzetes egyeztetés után, személyes átvétel esetén kizárólag készpénzes fizetésre van lehetősége az áru átvételének időpontjában.

5.7.2. GLS futárszolgálat

A szállítást a GLS General Logistics Systems Hungary Kft. végzi.

A kiszállításra munkanapokon hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között van lehetőség.

Ha a Felhasználó a regisztráció során megadott címen hétköznap nem tud tartózkodni, úgy lehetőség van munkahelyi vagy egyéb alternatív cím megadására, amit a megrendelés űrlapon a megjegyzés rovatban kell jeleznie a Szolgáltató felé.

A csomag aktuális helyzetéről az GLS futárszolgálat e-mail vagy sms üzenetet küld.

Lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a futárszolgálattal felvegye a kapcsolatot a szállítási időpont további pontosítása miatt.
GLS Ügyfélszolgálat: 7.00-18.00
Tel.: (+36 29) 88 66 70
Fax: (+36 29) 88 66 10
E-mail: info@gls-hungary.com

 

Abban az esetben, ha a futár a megadott címen nem talál senkit, akkor a következő munkanapon díjmentesen újra megpróbálja kézbesíteni a csomagot.

Ha a termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

5.7.3. MPL futárszolgálat

A szállítást a Magyar Posta Zrt. végzi.

A kiszállításra munkanapokon hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között van lehetőség.

Ha a Felhasználó a regisztráció során megadott címen hétköznap nem tud tartózkodni, úgy lehetőség van munkahelyi vagy egyéb alternatív cím megadására, amit a megrendelés űrlapon a megjegyzés rovatban kell jeleznie a Szolgáltató felé.

A csomag aktuális helyzetéről az MPL futárszolgálat e-mail vagy sms üzenetet küld.

Lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a futárszolgálattal felvegye a kapcsolatot a szállítási időpont további pontosítása miatt. Az MPL ügyfélszolgálati telefonszáma: 06-40-46-46-46.

Abban az esetben, ha a futár a megadott címen nem talál senkit, akkor a következő munkanapon díjmentesen újra megpróbálja kézbesíteni a csomagot.

Ha a termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

 

Szállítási határidő a készleten lévő termékek esetében: 3 napos időgarancia /tehát a feladást követő 3. munkanapon átvehető a csomag/

A Szolgáltató - eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

  1. ELÁLLÁSI JOG

6.1. Elállási jog gyakorlásának menete

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).

A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja a megrendelést visszaigazoló e-mailhez mellékelt elállási nyilatkozat - mintát is. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Tehát ha a visszaküldött terméken, vagy annak csomagolásán olyan karcok vagy sérülések vannak, ami a termék milyenségének megállapítását meghaladó használatot, vagy óvatlan használatot bizonyítanak, akkor a Szolgáltató annak megfelelő értékcsökkenéssel számol a visszatérítés során.

6.2. A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog

Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

  • Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:
    A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése a következő elérhetőségeken van lehetősége:

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

  • http://www.bekeltetes.hu
  • Pest Megyei Békéltető Testület Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240. Telefonszáma: (1)-269-0703 Fax száma: (1)-269-0703 E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu Honlap cím: panaszrendezes.hu
  • Panasztétel a helyi Jegyzőnél:
    Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata Jegyzője
    Budapest, 1113 Bocskai út 39-41.
    Telefon: +36-1-372-4522
  • Bírósági per esetén a Szolgáltató szerinti illetékes Bíróság. 
  1. EGYÉB

Az oldalainkon található képek mintának tekintendők, az eltérésekért semmilyen felelősséget nem vállalunk, de törekszünk rá, hogy a termékképek lehetőség szerint a valóságot tükrözzék.
9.1.Szerzői jogok
9.1.1 A covidmedkft.unas.hu és a covidmedkft.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
9.1.2 A covidmedkft.unas.hu és a covidmedkft.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.
9.1.3 A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire.
9.1.4 Tilos a covidmedkft.unas.hu és a covidmedkft.hu weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a covidmedkft.unas.hu és a covidmedkft.hu weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető.
9.1.5 A covidmedkft.unas.hu és a covidmedkft.hu név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.

9.2. ÁSZF, árak módosítása

A Szolgáltató jelen ÁSZFet, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

9.3. Adatvédelmi szabály

A szolgáltató adatvédelmi szabályzata a következő címen érhető el: a covidmedkft.unas.hu és a covidmedkft.hu

 Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2020.09.21.

Utolsó módosítás: 2020.09.21.